دوربین کانن
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
Related image
روشنایی Rembrandt یکی دیگر از تکنیک های ساده منفرد است که در آن سایه بیشتری برای اضافه کردن تعریف وجود دارد. برای این کار ، یک فلاش را با یک جعبه نرم در زاویه 45 درجه در جلو و در کنار صندلی قرار دهید. ایده این است که مثلث وارونه ای از نور را در زیر چشم در طرف مقابل صورت به منبع نور داشته باشید. برای کاهش سایه ها می توانید با استفاده از چتر نقره ای یا شبکه لانه زنبوری یک بازتابنده و / یا لبه دوماستفاده کنید
Related image
متداول ترین روش برای پرتره های نوری استفاده از یک یا دو چراغ استودیویی با جعبه نرم است که نور اصلی کلید را پخش می کند. اگر کیت استودیویی ندارید ، فلش خارج از دوربین نیز می تواند کار کند ، اما یک جعبه نرم برای تولید یکنواخت نور پراکنده ضروری است. دو چراغ همیشه کنترل و گزینه های بیشتری نسبت به یک منبع نور واحد فراهم می کند ، اما اگر تنها یک فلاش دارید می توانید از یک بازتابنده برای کاهش سایه ها در صورت نیاز استفاده کنید.
Image result for Gastrointestinal Specialist
ایده تصویر اصلی این است که به وضوح فردی را نشان دهد که با دوربین درگیر است و آرام ، با اعتماد به نفس و آرام به نظر می رسد. بنابراین ، به همین دلیل ضروری است که نشست را در طول جلسه راحت کنید. مکالمه را در حالی که مشغول تصویربرداری هستید ، ادامه دهید و صفحه نمایشگر LCD دوربین را به نمایشگر نشان دهید تا آنها بتوانند آنچه را می بینید انجام دهند و با شما همکاری می کنند تا بهترین تصاویر ممکن را بدست آورید.

Image result for Corporate Headshot Photography Tips




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
دوشنبه 18 آذر 1398
Image result for Using CTO & CTB Utility Gels for Creative Effect
رنگ نور بخش مهمی از نورپردازی عکاسی است ، اما بیشتر عکاسان هنگام استفاده از فلاش به آن توجه زیادی نمی کنند. هر منبع نور رنگ خاص خود را به آن می دهد ، به همین دلیل دوربین شما دارای تنظیمات تعادل رنگ سفید است. هنگامی که تراز سفیدی مناسب را برای رنگ نوری که عکاسی می کنید انتخاب کنید ، رنگ در معرض نور خنثی و صحیح به نظر می رسد. در شرایط روشنایی مختلط ، جایی که چندین رنگ نور دارید ، نوری که شما برای آن تعادل دارید ، خنثی خواهد بود ، در حالی که نور دیگر خنثی خواهد شد یا خیلی گرم ، خیلی سرد ، خیلی سبز و غیره. در بیشتر موارد ، شما یکی را خواهید داشت منبع و رنگ اصلی نور و اگر می خواهید رنگ تصویر خود را خنثی نگه دارید ، برای مطابقت با آن باید رنگ فلاش خود را تغییر دهید. اینجاست که ژل های رنگی وارد می شوند.
Image result for CTO and CTO gels or colour correction photography
دانستن نحوه مطابقت با نور فلاش خود را با نور محیط در شات خود ، همچنین امکان تغییر رنگ چراغهای شما را ایجاد می کند تا تضاد رنگی بین دو منبع نور ایجاد شود ، اما ابتدا یاد بگیرید که با رنگ نور مطابقت داشته و سپس با ایجاد آزمایش تضاد با رنگ. بنابراین اگر در اواسط روز عکسی ، در آفتاب کامل عکاسی کردید و تعادل رنگ سفید خود را بر روی نور روز قرار دادید و یک فلاش را به تصویر اضافه کردید ، در نهایت با رنگ کاملاً مطابقت خواهید یافت. این نقطه شروع شماست. خورشید کامل یک منبع نور کمی آبی است و همینطور فلاش شما. هر دو در مقیاس در 5500 K می نشینند.
Image result for CTO and CTO gels or colour correction photography
رنگ نور روز پوشیده از رنگ آبی است (آبی روشن تر از نور روز). فلاش من رنگ نور روز خواهد بود که فقط کمی آبی است. آنها را در حدود 1000 کلوین جدا از مقیاس ببینید. اگر مدل را با فلاش (5500 K) و تعادل رنگ سفید برای فلاش روشن کنم ، مدل من خنثی خواهد بود ، اما پس زمینه ، که توسط نور خنک کننده خورشید پوشیده از نور (6500 K) روشن می شود ، در عکس آبی رنگ تر ظاهر می شود.هر ژل می تواند توان مصرفی فلاش را 1/3 تا 1 توقف کامل کاهش دهد. قطع برق به راحتی در لبه هر ژل اصلاحی Profoto نوشته شده است.

Image result for women gastroenterology




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
چهارشنبه 13 آذر 1398
Image result for Getting the Color Right in the Camera Photography
رنگهای رنگین کمان هنگام توضیح تئوری دمای رنگ بسیار مفید است. در یک انتهای رنگین کمان به رنگ قرمز و نارنجی است ، مانند یک غروب گرم یا طلوع خورشید. این انتهای پایین تر از طیف رنگ است که در نمودار بالا مشاهده می شود و به حدود 3،200K می رسد. سپس شما نارنجی و زرد دارید که بیشتر روشنایی داخل خانه با درجه حرارت است. لامپ های رشته ای بیشتر از 3200K است. پس از آن به سمت بلوز خود می روید. در بیرون از روز ، نور می تواند به طرز مختلف تغییر کند ، اما به طور متوسط ​​شما معمولاً در حدود 5،600K هستید. در آن روزهای آبی روشن ، رنگ می تواند به بخش آبی عمیق برسد و تا 10،000K یا بالاتر باشد.
Image result for Getting the Color Right in the Camera Photography
یکی دیگر از کاربردهای تنظیم دمای رنگ دوربین خود ، خلاقیت است. بعضی اوقات گرم کردن یک عکس ، مانند آنچه در زیر انجام داده ام ، یک پاپ زیبا را به تصویر اضافه می کند. تصویر اصلی در سمت چپ دارای دمای رنگ 7،800K بود. در حالی که این یک تصویر نسبتا دقیق از رنگ ها مانند آنها بود ، احساس می کردم رنگ ها کمی صاف هستند. همانطور که من تمام عکسهای خود را در RAW شلیک می کنم بدون تغییر رنگ تصویر قادر به تغییر دمای رنگ بودم. این یکی از مزایای عالی عکسبرداری در قالب RAW است. من دما را به 10،000K افزایش دادم و رنگ هایی را گرم کردم که باعث می شود صدای تصویر دلپذیر شود.
Image result for gastrointestinal specialists pc

ExpoImaging ExpoDisc 2.0 برای لنزهای با اندازه های مختلف در چند اندازه ارائه شده است و به شما کمک می کند تا به سرعت تعادل رنگ سفید خود را تنظیم کنید. شما ExpoDisc را در قسمت جلوی لنز خود قرار می دهید ، سپس از آن عکس بگیرید تا از آن به عنوان یک تراز سفارشی سفیدی استفاده کنید. برای لنزهای متعدد بهتر است بزرگترین اندازه مورد نیاز خود را بدست آورید. اندازه های بزرگتر را می توان با لنزهای کوچکتر استفاده کرد ، اما برعکس خوب کار نمی کند.

Image result for Getting the Color Right in the Camera Photography




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
یکشنبه 10 آذر 1398





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic