دوربین کانن ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() درباره وبلاگ مطالب اخیر
آرشیو وبلاگ نویسندگان ![]() اگر مایل هستید کنترل دیافراگم بیشتری داشته باشید ، می توانید بیرون بروید و از لنزهای قدیمی تر که هنوز هم دیافراگم را روی لنزها دارند . این امر به شما امکان می دهد دیافراگم خود را در حالی که لنز به عقب نصب شده تغییر دهید. شما حتی نیازی به لنز نداریدبرای معکوس کردن هر نوع لنز موجود می توانید از همان تکنیک پیروی کنید. ترجیح می دهم لنز اصلی را برای ماکرو معکوس کنم زیرا لنزهای اصلی تصاویر واضح را نشان می دهند و بازتولید رنگ خوبی را نشان می دهند. ![]() هنگام معکوس کردن لنز چندین محدودیت وجود دارد. از آنجا که دیگر اتصال الکتریکی بین لنز و بدنه دوربین وجود ندارد ، فوکوس خودکار ، کنترل دیافراگم و اندازه گیری از بین می رود.دو ویژگی متمایز از استفاده از RRM وجود دارد. اول ، بوکه ای شدید تولید می کند ، که باعث می شود عکس احساس کند که در حال چرخش است. نتیجه ، تصویری است که به نظر می رسد به جای اینکه یک عکس ایستا باشد ، حرکتی دارد. پس زمینه خامه ای باعث می شود که پیش زمینه حتی بیشتر از بوکه سنتی باشد. هنگامی که در سطح چشم و مرکز محور شلیک می شود ، عکسبرداری از عکسهای ماکرو در نور مستقیم خورشید خشن ایده خوبی نیست. بهتر است به صورت سایه باز شلیک کنید تا سطح نور بالایی داشته باشید اما همچنین نورپردازی خوبی داشته باشیدبه عبارت ساده ، وقتی لنز را به صورت سنتی سوار می کنید ، موضوعی که روی آن متمرکز شده است بزرگتر و دورتر است ، و در اندازه آن کاهش می یابد که روی سنسور دوربین ضبط شود. هنگامی که همان لنز معکوس شود ، سوژه های کوچک در اندازه عمر (ماکرو واقعی) ضبط می شوند و یا حتی از فاصله فوکوس بسیار نزدیکتر بزرگتر می شوند. ![]() نوع مطلب : برچسب ها : لینک های مرتبط : ![]() نورپردازی فعال D ، تصاویر را با کنتراست بالا بهینه می کند تا در هنگام گرفتن عکس ، سایه و جزئیات برجسته شود. حالت های ساخته شده به منظور گرفتن عکس های بهتر ، دوربین های داخلی هستند. با این حال ، برای پاکسازی ، دستی در معرض یک تصویر و استفاده از فیلترهای تراکم خنثی ابرای پایین آمدن دامنه پویا ، اغلب مسیر انتخاب شده است.با نگه داشتن فیلتر چگالی خنثی ، می بینید که چگونه فیلتر صحنه را تاریک می کند.برای ساختن آن تصویر ، باید یا برای آسمان در معرض دید قرار دهید ، و بگذارید زمین تاریک شود (غیرقابل تصور) ، یا برای زمین در معرض دید قرار گیرد ، و بگذارید آسمان بیش از حد روشن باشد (بیش از حد). با اضافه کردن یک فیلتر چگالی خنثی ، با قرار دادن قسمت تاریکتر فیلتر نسبت به آسمان ، فرصتی برای افشای هم آسمان و هم زمین خواهید داشت. ![]() بعضی در مورد نور از نظر "توقف" صحبت می کنند. "توقف کامل" می تواند به معنای دو برابر یا نیمی از نور باشد. همانطور که در باز کردن یک توقف کامل (اجازه دهید نور بیشتری با یک f / stop وارد شود) یا یک توقف کامل را ببندید (مقدار نور رسیدن به سنسور تصویر دوربین را با یک f / stop کاهش دهید). دوربین ها با استفاده از دیافراگم (f / stop) و سرعت دیافراگم ، می توانند میزان نوری را که در داخل آنها اجازه می دهد تنظیم کنند امکان تنظیم منطقه انتقال دقیقا گزینه های شما را در ترکیب افزایش می دهد. ![]() بعضی ها برای جبران آن محدوده از نور ، از یک روش بیشتر استفاده کرده اند: استفاده از فیلترهای تراکم خنثی فارغ التحصیل. یک فیلتر چگالی خنثی (ND) مانند یک تکه خاکستری شیشه یا پلاستیک است که در جلوی لنز قرار گرفته است. به درستی طراحی شده ، رنگ صحنه را به هیچ وجه تغییر نمی دهد بلکه به راحتی کم نور می شود. این فیلترها مدتهاست که مورد استفاده قرار می گیرد تا ضمن استفاده از ایزو پایین ، عکاسان بتوانند با سرعت کمتری شاتر بزنند. ![]() نوع مطلب : برچسب ها : لینک های مرتبط : پیوند روزانه پیوندها آمار وبلاگ
امکانات جانبی |
![]() |